dimarts, 12 de maig del 2009

Entrevista a un professor

-Hola.

-Hola.


-Professor Alex,que és el que et va inspirar per ser professor de música?


-Un amic que em va dir que era molt divertit.


-Quan vas arribar a la universitat, va ser música el primer que vas estudiar?

-Sí, amb molta gent a la vegada.


-Quan eres petit, tocaves algun instrument? Quin?

-Si, un teclat molt petitó que m'havia regalat el meu padrí.


-Desde petit t'ha agradat l'asignatura de música?

-Sempre! M'ha agradat i se'm donava bé!


-Has perticipat mai en una orquestra? A on?

-Sí, vaig tocar 10 anys a França.


-Dins de la música, quin tipus t'agrada més?

- M'agrada tota però ben tocada.


-Quin compositor de música classica t'agrada més?


- F. Chopin.


-I de música actual?

-Andrés Calamaro


-Moltes gracies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada